Adventurers! nakładka The Elder Scrolls

przygotowania trwają

Między przygotowaniami do regularnych sesji dłubię powoli przy minikampanii opartej na mechanice Adventurers! i settingu The Elder Scrolls, pewnie w Skyrim (tę prowincję znam najlepiej), już po śmierci ostatniego Dovahkiina.

Jedną z cech charakterystycznych TES-ów jest wybór gatunku bohatera spośród kilku ras ludzi, merów (elfów) i innych, stworzyłem więc tabelkę z opcjonalnymi zasadami tworzenia pradawnozwojowej postaci.

PDF z tabelką

Tabelka zawiera 10 ras, które mają po jednym stałym bonusie mechanicznym oraz po trzy dodatkowe, które można wybrać, poświęcając jednak startowe punkty na Współczynniki.

I tak na przykład Nordowie lepiej radzą sobie z zimnem, mogą też wykorzystywać dzikie okrzyki bojowe, Orsimerowie mają ułatwienie w kontaktach z innymi orkami i mogą mieć przerażające kły, a Cesarscy umieją zagrzewać do walki swoich kompanów i popisywać się retoryką.

Planuję jeszcze dostosować lekko magię Adventurers! (choć już teraz jej podział na kategorie mocy dobrze pasuje do szkół magii TES) i drobniejsze sprawy. Będę na bieżąco aktualizował plik.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *